Heraklion Archaeological Museum

From our recent visit to our archaeological museum, in Heraklion Center.
Let’s travel back to the Knossos-Little Palace, approximately at the age 1600-1450 BC.

What we see here is a stone bull’s-head rhyton, with a restored left side of head and horns. It is considered as a masterpiece of Minoan art, worked with great precision to render the natural features of the real
animal. The bull’s snout is outlined with an inlay of white seashell and the preserved right eye is inlaid with rock crystal.

Most probably this vessel could have been used for libations. There is a hole in its neck for filling and a corresponding hole in the snout for pouring out the liquid.

Reminder: First of March (Sunday) the entrance to the Museum and to archaeological monuments is free.
Από την πρόσφατή μας επίσκεψη στο Αρχαιολογικό Μουσείο Ηρακλείου.
Ταξιδεύουμε πίσω στο Μικρό Ανάκτορο της Κνωσού, περίπου στα 1600-1450 πΧ.

Βλέπουμε ένα λίθινο ρυτό σε σχήμα κεφαλής ταύρου, με ανακατασκευασμένη την αριστερή του πλευρά και τα κέρατα. Είναι ένα από τα αριστουργήματατης μινωικής τέχνης, έχει ιδιαίτερη ακρίβεια στην απόδοση των φυσικώνχαρακτηριστικών του.

Το περίγραμμα του ρύγχους έχει τονιστεί με λευκό όστρεο ενώ το σωζόμενο δεξί μάτι είναι ένθετο από ορεία κρύσταλλο με βλέφαρο και ίριδια από
κόκκινο ίασπι.

Ένδειξη ότι αποτελούσε τελετουργικό σκεύος για σπονδές, είναι η οπή που
έχει στον τράχηλο για εισδοχή υγρών και άλλη μία οπή στο ρύγχος για την

Υπενθύμιση: Πρώτη Μαρτίου (Κυριακή) η είσοδος στο Μουσείο και στα αρχαιολογικά μνημεία τους κράτους είναι δωρεάν.

More about the museum here