Monument of the Duke of Beaufort / Μνημείο του Δούκα του Μποφώρ

Πάμε μία σύντομη, εικονική βόλτα με ασφάλεια; Πάμε να δούμε .. τί θα βρούμε στο προαύλιο του Αρχαιολογικού Μουσείου Ηρακλείου όπου θα βρούμε Το μνημείο του Δούκα του Μποφώρ & των Γάλλων Πεσόντων

To 1648 ξεκίνησε η πολιορκία της πόλης της Candia από τους Οθωμανούς Τούρκους. Στις 19 Ιουνίου 1669 έφτασε στην πόλη ισχυρή στρατιωτική δύναμη, με επικεφαλής τον Francois de Vandome, Δούκα του Beaufort και συγγενή του βασιλιά Λουδοβίκου του ΙΔ’ και Grand Maitre de la Navigation (Μεγάλος Ναύαρχος της Γαλλίας), του Δούκα του Navaille και τους στρατηγούς Colbert & Bresse.

Στις 25 Ιουνίου, σε μάχη έξω από τα τείχη, οι γαλλικές δυνάμεις υπέστησαν μεγάλες απώλσεις, ανάμεσά τους και ο Δούκας Beaufort. Στις 24 Ιουλίου βυθίστηκε αύτανδρη η ναυαρχίδα του γαλλικού στόλου, το “La Therese”. Οι Γάλλοι αποχώρησαν τον Αύγουστο, λίγο πριν την παράδοση του φρουρίου στις 6 Σεπτεμβρίου 1669, μετά από 25 χρόνια πολιορκίας.

Το 1913, τιμής ένεκεν, η γαλλική στρατιωτική αποστολή στην Ελλάδα ανέγειρε αυτό το μνημείο και ο Δήμος Ηρακλείου έδωσε το όνομα του Δουκός Beaufort στην παρακείμενη του Αρχαιολογικού Μουσείου λεωφόρο.

Let’s see what we can see at in the garden of the Archaeological Museum of Heraklion..

The Monument of the Duke of Beaufort

In 1648, the siege of Candia by the Ottoman Turks began. On 19 June 1669 a large French military force arrived, led by Francois de Vandome, the Duke of Beaufort, relative of King Louis XIV and Great Admiral of France, the Duke of Navaille and Generals Colbert & Bresse.

On June 25, the French forces suffered heavy casualties in a severe battle outside the city walls and himself the Duke of Beaufort fell. On July 24 the flagship of the French fleet “La Therese” was sunk and as a result the French withdrew in August 1669.

On 6 September 1669 the city surrendered to the Ottomans, after a siege of 25 years.

In 1913 a French military mission in Greece erected this monument in honour of the French soldiers that defended Candia, and the Municipality of Heraklion named the road by the Archaeological Museum after the Duke of Beaufort.




Archaeological Museum of Heraklion